Saturday 9 March 2013

Long time...

Oiiii, üldse pole aega olnud kirjutada aga Keterellal on kõik käpa all:) st kõik on korras;)

Millest ma kirjutan, suured lumetormid on möödas, vihmaperiood pikk pikk on käes ja põllumeestel on aega baaris napsutada :)

Vahepeal tegin oma esimesed hapukapsad ja õpetan pereemale söögitegemist... Ta on niii õnnelik, et süüa teha oskan ehkki ma ei usu et selles väga osav olen...

Koolis on koguaeg palju tegemist, ettevalmistused ja värgid koolis on käia jäänud 2,5 nädalat täpselt... Juhhei! Samas... Olen pisut kurb ka, siin pisikeses maakülakeses kus mittemidagi tarka teha pole elavad toredad inimesed ja siinne rahulik muretu elu jääb üheks seikluseks mu elus...
Kodumaal algavad uued muretsemised ja tormamised oeh, kuidas ei taha kohe sinna argikooläeva tagasi... Harjusin ära juba igapäevase õpetaja rolliga...

Ehkki on mul head uudist kah! Kiuksu hakkab saama stippi, jesh olen olnud tubli ja pingutanud kõvasti, kift eks ;)

Täna ootab mind ees suuremat sorti pidu... Teine pidu siis kolme kuu jooksul jee!
Nimelt töötavate naiste päev oli eile mitte lihtsalt naiste päev ja mind kutsuti õhtusöögile.. Muidugi nõustusin... Aga point on selles, et kohal on 126 naist ja ainult naist - ei jõua ära näha mis toimuma hakkab :) kindlasti palju mokalaata ja head toitu :)

Õpetan koguaeg neile Eesti keelt ja täidsa tore on kuulda hommikuti Tere Hommikust või Head Isu ja Terviseks, kui aevastan... :)

Kirjutan jälle, kui aega :)









No comments:

Post a Comment