Wednesday 20 February 2013

Vaata kui kiiresti aeg lendab!

Jõhker kuidas aeg liigub... Alles oli esimene päev ja nüüd juba pooolepeal...
Pole vahepeal aega olnud kirjutadagi, sest koguaeg on kiire ja palju tööd...
Sain toreda uudise saan väikese taskuraha oma "mõne" ületunni eest ehk siis see tegi mu tuju päris heaks aga olen olnud juba nädal aega haige ja vindunud, tubli olnud ja eile koolis oli asi ikka jube hull.. Ja täna ei lubanud mu juhendaja kooli minna.. " see, et sa Eestlane oled, ei tähenda, et haigena kooli tulema pead! Puhka ja ma ei LUBAsul kooli tulla.... See oli käsk, sest ta kartis, et ma ei nõustu VABA PÄEVAGA ... Hahh muidugi ... see oleks parem kui ma terve oleks aga siiski saan aega ravida  kurku ja pead. selline tunne on nagu oleks nädal aega jutti joonud, hääl on ära ja kõrvad on kahtlased, loodan, et keskkõrva põletikku ei tule...

Aitab küll halamisest mul on olnud lihtsalt imeline aeg siin, mu juhendaja on parim lihtsalt supper!
Vahepeal oli meil siin koolis karneval, igapool karneval ja lapsed oi kuidas ma meeldin neile, nii hea soe tunne on kooli minna iga päev :) eriti tahan kiita Aliaguillas 6 klassi lihtsalt liiga hea!  Nendega saan teha vist midaiganes ja neil on mingi eriline komme mind iga tunni lõpus tänada ja plaksutada :) nagu ma oleks suure suure vaeva ära näinud aga nad on tublid ja nendega on hea igast asju teha, kergem, sest nad tahavad seda teha, nad kuulavad mind ja neile meeldib see ...:)

Vahepeal tuli ka comeniuse koosolekul tarka nägu teha... See oli imelik.. Aga, et algusest alata siis...
Hommikuäratus oli 5.50 jah tõsi mu silmaluugidtegid alles kiiks- kääks ja see polnud tore, sest ma olin ju haige kah veel... Kell 6 oli väljasõit... Tund aega sõitsime Cuencasse, sealt tormasime kiirrongipeale, mis sõidutas meid 300 km tunnis Madridi poole pärast tunnist sõitu jõudsime kohale ja siis metroo peale.. See on juba lihtne , nagu vanad kalad Madridi suures metroos :)
Vahetasime kaks korda liini ja olimegi kohal...
Niisiis oli ka väike blond hetk... Kus kohas on euroopa parlament? Mina vaatan ühele poole, tema teisele ja mõtleme, et kas kuskil on midagi mis meenutaks Euroopat.. Mhh, irene otsustab kioskisse küsima minna...
Hetk hiljem hakkab ta kõva häälega naerma.... Hahahaha! Vaata lipud! See ongi meie koht :) naer naer hommikune tudu oli veel silma sees.. Niisiis jalutasime sinna sisse ja saime teada, et nagu Hispaanlastele kohane lükkub algusaeg edasi... Jeee, otsustasime hommikukohvi kuskile jooma minna...pff ärge lootkegi, et hommikul nii vara midagi kuskil lahti on ... Jalutasime ja jalutasime.. Aga lõpuks saime imehead kohvi ja tegin võikud kaasa mis olid imehead...
Kui seal olime oli seal ikka karvaseid ja sulelisi... Kohe hakkasin juttu ajama ühe neiuga põhja Londonist .. See oli tema esimene nädal ja ta oli just tulnud Pariisist, kus ta oli 6 kuud olnud,,,oleks mul ka võimalik niiviiisi reisida ja käia- imeline...
Siis algas meeting... Pfff No way see oli kõik HISPAANIA keeles nagu päriselt? Irene üritas mulle tõlkida niipalju kui vähegi ta suutis aga enamusajast ütles ta, et ta ei saa isegi Hispaania keeles sellest aru... Naersime koguaeg nagu kaks paharetti ja muidugi saime ka riielda " kas te ei saa vait olla?" Irene ütles sorry kui väga me seda ei tahaks ei saa, neiu siin ei oska Hispaania keelt ja ma tõlgin...  Vastu tulid suured vabandused aga siiski enamusajast me tegime nalja mitte ei süvenendud sest see oli suht mõttetu kui aus olla...
Millest seal räägiti..
Milliseid erinevaid programme on olemas, uued sihid ja projektid...
Kuidas juhendaja ja abiõpetaja koostöö peaks sujuma( me leidsime, et me oleme olnud väga asjalikud ja rohkemgi veel) sest enamus kes seal olid ei õpi õpetajaks vaid keelt ja ma ei tea kuidas nad tunde andma peaksid...kui nad midagi õppinud pole...
Siis oli väga igav pikk juhendamine, kuidas teha endale kasutajat ja lisada enda portfooliot (PEL) juhheii ma ei oskagi arvutis midagi teha..
Aga viimane osa oli päris hea.. Söömine...
Mmm erinevad tapased.. Suupisted siis ja joogid ma piirdusin mahlaga Irene aga otsustas veini kasuks...
Nomnomnom, siis tuli Pella me otsustasime ühe kahepeale võtta, sest see oli hiiglams suur ja tapastest oli juba niigi kõht täis... Siis oli aeg puuviljadele ja ka magustoidule.. Õõ... Siis tuli mu juurde üks soomlanna Tamperest... oi hellou i heard you are from Estonia! ja siis läks muljetamine lahti ... nii kift! ja juttu jätkus kauemaks.... Kuni ma tuletasin Irenele nagu muuseas meelde et meil läheb rong varsti uhh kuidas ta ehmatas... paneme Jooksuga !  Jooksuga metroole, teine metrooo, aeg tiksub, kiirrongijaam uhh vale peatus kus see on appi mee jaaääme maha!
Hehee selline tramburai ja paanika läks lahti!

No comments:

Post a Comment