Saturday 2 February 2013

Carneval!

Niisis eile oli telekas suur karnevali pidustus.. See oli gran canarial ja see on väga väga kuulus siin nagu umbes meie presidendi vastuvõtt, kellel massiivsem ja uhkem kleit on ..
See käis lihtsalt nii, et naine kes oli peidetud suurde kostüümi, millel rattad all kõndis mööda lava ja lehvitas inimestele nagu uhked kleidid küll aga vahepeal ajas naerma...

Mulle hirmsasti meeldis ühe neiu ajal sealne laul ja ma ei leia seda....naine oli Paula Miranda Suárez aga see laul, mille järgi ta poosetas :/ 

aga vot mis leidain :) 

http://m.youtube.com/watch?v=Wi65eHmHxtA



Ja muidugi 9-10 veeruar pean ka mina kostüümi selga ajama, mis on ausalt liiiiiiiiga naljakas.. Alguses ajasin vastu, et eiii mina ei tee seda mingi jube naerualune-  aga siin teevad seda kõik ja mul on parukas, meik, kostüüm ja "keegi ei tunne mind ära" misssest et ma kõigist 2 korda väiksem ja peenem olen ... Aga nalja hakkab saama :)  eks oodake põnevusega :)

No comments:

Post a Comment