Tuesday 29 January 2013

coche

Jah nii kiire on olnud, et tegin kiire ylevaate n2dalavahetusest .. loodan pildid l2hiajal panna sest neid on J6hkralt palju igas poosis ja igas kohas:D
T2na tegin kunsti tunni ajal natuke kultuuri neile.. n2itasin pilte Eestist,  r22kisin igast huvitavaid asju ja n2itasin Tallinna vanalinna kaarti ja ka vana raha:)
Siis joonistasime k6ik rukkililli, nad oli lihtsalt nii vaimustuses, et ma l2ksin ise ka nii 6hinasse...:D
Kui koolip2ev l6ppes kutsus Julian mind oma maja vaatama, sest ta tahab niiv2ga, et ma yheks n2dalavahetuseks tema juurde l2heksin ja ta tytrega inglisekeelt puhuksin... OEH...
ja ta olla juba igast ekskursioonid ja v2rgid v2lja otsinud ja planeerinud j6hker kuidas k6ik tahavad midagi teha ja olla ja n2idata viisakalt ytlesin, et ma veel ei taha, tunnen end veel v66ralt ja see pisut ebamugav... et kui hiljem natuke rohkem harjunud olen ja Irene minuga n6us tulema on siis... ta ytles et v6ime k6ik s6brad ja tuttavad sinna majja kaasa v6tta, et ongi uhkem:D:D:D
ja siis see mida ma kaua kaua ootasin... jah s6itsin ise autoga Aliaguillast autoga Mirasse.. nii umber 45-50 minuti tee kitsad teed, istandused, m2ed ja  minu s6idustiil v6ite ette kujutada, et Irene p2ris mitu korda vist oleks pidurit tahtnud k6rvalistmel omada...:D:D
aga ta lubas, et nyyd hakkamegi nii tegema et hommikul s6idab tema teisip2eviti sinna ja p2rast kooli mina tagasi... sest hommikul ma ilmselgelt magan alles ja talle meeldiks p2rast kooli lebotada k6rvalistmel. nii leppisimegi kokku.
Ja siis alustasin oma pyreesupi teemaga... lihtsalt mystika kuidas kaal t6useb...
pereema elab mu kaaluteemale v2ga kaasa ta teeb nyyd koguaeg liigagi tervislikku syya ja muudkui mainib, et v6iksin jooksma minna...:D
Ai kuidas tahaks kr6psu, m2kki, Cocca-colat, shokolaadi-- mine pekki!  kodus on need koguaeg k2ep2rast, siis ei taha siin ei ole ja no hapudest kummikommidest ka 2ra ei ytleks...:D
Irene juures n2itasin neile pilte Eestist, r22kisime juttu ja kommetest, see jutt ei saa ka kunagi otsa... ja 6ppisime Eesti keelt haha ait2h pille, nende Eesti keelsete s6nade eest, mida sa koolis kasutasid k6ige raskem s6na oli kustutuskumm see k6las neil kuidagi nii kutsutsustukjumm:D:D:D naer naer naer:D aga nyyd nad oskavad 6elda terviseks, see k6lab alati kui joome midagi ja tere teavad ja ait2h :)
kell palju koju ja blogi kirjutama, kell ongi m2rkamatult kohe kaksteist saamas, TUDUAEG, kriitiline patareide tyhjenemine, need chargeing!!!!! buenas noches!!!! Besos!

No comments:

Post a Comment