Friday 18 January 2013

Valencia, Utiel ja suursöömaaeg

Eile sain siis lõpuks Valenciasse :). Raske koolipäev seljataga siis hakkasime sõitma.... Esimene peatus oli kõige parem, ilusam, fantasticoooo! Muymuy grande ja bueno koht, see oli La Cava või midagi sellist, mis oli eriti huvitav minujaoks..
Istusime lauda siis kõigepealt joodi vett ja söödi pähkleid, need koored jäävad terveks ajaks lauale laiali... Ma sokutasin need kohe Irene laua poolele :) ihihii!
Siis tuli kelner ja vaatas mulle otsa ja küsis, govorish poruski..?!! Ma ütlesin no entiendo... Suht lame ikka ta oli mingi bulgaarlane või sloveenlane who knows...
Niisis kõigepealt saime joogid... Mõtlesin, et olen ühe hea õlle ära teeninunud aga mis hoopiski sai..ma sain limonaadi, õllesegu, mis isegi maitseb hästi aga pähe ei hakka :)

Siis toodi lauda salat seda sõid kõik ühest taldrikust... Siis oli aeg primero söögi jaoks, minu jaoks oli parim asi seal lasanje lihaga... See maitses imeliselt ja väga väga rasvaselt..:)
Siis segunda... Selleks valisin ma pojo cervesa kastmes nomnomnom..... Ma juba ägisesin ja tegin püksinööbi lahti esimese roa juures ja siis tuli aeg magustoitu tellida küsisin, et kas ma vahele võin jätta aga Irene ütles et see on hinna sees, et kui söön ainult ühe siis makasan ikka sama palju, lubasin siis maitsta.. Kolme shokolaadi koos no liiga hea aga juba oli toit silmini jõudnud... Ja kogu see unelm vaid 11 euro eest.. Ma arvestasin 35 euroga vähemalt, see oli hea üllatus..sest menüüd seal ei eksisteeri ja hindu sa ka ei tea ...
Niisiis täiskäik edasi Valencia poole!
Jõudsime siis ühe suure kaubanduskeskute koha juurde ja see oli väga suur. Seal oli Primark, zara, pershka ja stradivarius jne.. Pmst väga palju lahedaid kohti... Aga kui ma midagi selga proovisin siis m oli mulle väike ja L ka masendusest ma rohkem enam midagi ei proovinud vaid läksin Primarki ja ostsin esimesed dressid ilma proovimata ära :)
Täna aga oli väga külm ja vihmane ilm.. Nüüd olen haige, ehk palavikus ja süda on ka paha aga samas ei imesta siinsed teed on nagu vanaema lōngakera...



















2 comments:

  1. Tead, Ketu. Mul läks su pilte vaadates kõht räigelt tühjaks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorri! Siin on tõesti kombeks liiga palju süüa... Loodan, et koju tagasi ei veere vaid ikka kõnnin ;)

      Delete