Friday 11 January 2013

Ma ei saa, pean täna veel ühe postituse tegema, tegin kama... :) perele maitses väga...;)

ma vist siiski oskan süüa teha.
järgmisel nädalal saan Valenciasse shoppama jeee! I muretseb, et ma juba suren igavusse tegelt ma olengi väike laiskloom ja võiksingi kõik päevad kokates, magades ja niisma ilus olles veeta aga okei nii ju ei saa ;)
Pereema lubas homme mind ühe sõbranna juurde kaasa võtta ja veini juua mis pidi kõige parem olema. Eks näis ;)
Samuti muretseb ema, et ma nii vähe söön koguaeg tõstab kapist mulle spargleid ja shampinjone ja kala ja jamoni ja juustu ja jogurtit välja... Ma lihtsalt ei jaksa sammu pidada :D


2 comments:

  1. Usun, et sulle meeldib Valencia!! :)

    ReplyDelete
  2. Juba neljapäeval sõidame sinna, seal on umbes 17 kraadi sooja :)

    ReplyDelete