Wednesday 2 January 2013

Tunniplaan

Minu tunniplaan järgneval kolmel kuul. 
Sinna juurde lähevad veel keeletunnid peredele, kultuuriüritused ja veel lisatunnid abiõpetajana, mille eest ma pidavat isegi  pisikese tasu saama. 
Scännisin täna inglise keele didaktika mappe arvutisse - terve päeva, jube lõbus on :D 
Ma pole isegi veel Hispaanias ja postitusi on päris maialt. Huvitav kui palju aega mul seal kirjutada on. 

Sel nädalal peaks mul veel kolm eratundi hispaania keeles olema ei tea kas sellest on väga hullu, et ma ei lugenudki reaalselt kohustuslikku kirjandust läbi. Ah eks ma jään oma žarmi peale lootma, eks nad ikka mulle selle diplomi annavad, terve aasta tubli ja kohusetundlik õpilane olnud. Tegelikult on asi nii, et ma ei kujuta ette et ma juba loeksin vabalt  kirjandust. Jah, see tõesti oli meie pühade aegne kodutöö, terve raamat lugeda .


1 comment:

  1. Wow, päris palju tunde sul tunniplaanis! :) Soovi sulle edu hispaania keelega! :)

    ReplyDelete