Wednesday 16 January 2013

Väsinud!

Eile oli mu esimene päev Aliaguillas, see on mu kodust 30 km kaugusel ja sinna sõit on väga keeruline mingisuguste istanduate vahel ja tee on nii käänuline, et pea käib siiamaani ringi. Koolis aga ootasid mind õhipallid, Eesti muusika ja suured postrid ja ärevil õpilased ja kurjad õpetajad. Noh see on pikk lugu miks sealsed õpsid kurjad on aga ma katsun diplomaatiline olla ja sisse sulanduda kuidagi noh jah..
Sealses koolis räägitakse veel vähem inglise keelt ja kui ma ütlesin, et I am very excited to meet you siis selle peale tuli mõtlikud möhid- gue? gue? Like I am from Venus and you are from Mars.. No entiendo ne nada...

 Selles koolis küsisid õpilased küsimusi, mida nad õpetajaga eelnevalt koos teinud olid. Kõige naljakamad olid:
Kas sa oled abielus?
Kas Eestis on kõik inimesed blondid?
Selles koolis on tunnid müstilsised kolm klassi korraga ja see on niiiiii raske :)

Täna olid õpilased Miras pöörased, pmst nad koguaeg jooksevad, karjuvad ja nõuavad tähelepanu.
Aga midagi armsat oli ka peale 3 järjestiluse tunni väljas külmetamist ja matemaatikaöpetaja, kes on nii kuri, et ka mina hakkasin kartma tunnis.  Tulin koolist koju sõin spinatisuppi - nämnäm ja jäin magama... Varsti liigun I juurde teed jooma, jah nemad ei joo teed siin aga minu pärast, viisakus... Kutsusid teed jooma :) nad koguaeg muretsevad mu pärast mis on niii armas :) aga kiuksul on koduigatsuus ja tahaks hirmsasti kallistada kedagi...!

2 comments:

  1. Hegne jutu järgi mäletan jah, et ega nad seal eriti ei kallista, ainult musitavad :P :D

    ReplyDelete