Tuesday 22 January 2013

Lumi?

Jah sajab lund, liiklus seisab ja paljudes kohtades jääb kool ära aga mitte siin, sest ma olen lumeprofff ;)

Niisiis, andsin täna täiesti iseseisvalt kaks inka tundi, no läks ootustepäraselt väga hästi. Pabistasin küll kuid polnud vaja, Irene aitas vahepeal paari sõna Hispaania keelde tõlkida aga oli supper. One two three silence please ! Ja see töötab ! :) happy happy happy !
Siis teime täna koolis lastega KAMA... Kõik tegid hoolega ja saime ilusad magustoidud valmis aga ainult 2 last sõid kõik ära, enamus leppis poolega, et olla viisakas ja mõned hakkasid nutma ma ei söö banaani! Ihhii naljakas oli, et nad seda peale panema ei pidanud ajas neid veel rohkem nutma see on ilmselgelt liiga tervislik asi neile ehkki panime jõhkralt palju suhkrut sinna sisse :) pärast tunde õpilased küsisid I lt et kas ma võiksin neile iga päev tunde anda siis I vastas aga mina? Mida mina siis teen? Aga sellepeale nad ütlesid, et sind näeme me iga päev aga Ketterit mitte. Et kõik on ok...
Pmst oli nendega väga raske tundi teha sest nad ei tea elementaarsete mõistete tähendusi 6 ndas klassis näiteks beautiful, belong, beard... Ulme naljaks on koguaeg taidlen ja miimika on lahe asi...:) neil ka naljakas koguaeg :)
Ja siis hakkas lund sadama, suursündmus !!!
Nädalavahetusel läheb Kiuksu Madridi see on siit umbes 400 km kaugusel. Nagu ma aru sain siis sightseeing ja danceing? Ja laupäeval sõidame I külasse ja tema vanematega kohtuma... Esmaspäev on vaba ja siis T jälle Aliaguillasse. Ma ei kujuta ette millal ma tunde ette valmistan, käigupealt?

Natuke pilte tänasest päevast...:)





2 comments:

  1. :D Päris hea!
    Palju teil sooja/külma on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuskil 4-5 kraadi vahelduvaeduga 2 :D aga muidu ei tundu kyll nii jahe :D karastunud...

      Delete