Friday 11 January 2013

Täna oli päris uudne kogemus.. Oeh..
Olen "pikast" päevast väsinud...
Täna pidin vaatlema tunde aga see oli rohkem nagu jookse, tee, otsi, muretse, lohuta, plaasterda, tõlgi, seleta ...
Hispaania lapsed on meie mõistes iga viimnegi kui üks hüpikud... Päris väsitav.. Kehaline kasvatus on nagu mängutund, sport ei ole nende mõistes sport, see rikub tervist, nad ainult mängivad ja vigastavad end...
Muudes tundides valitses täielik kaos, õpetajad koguaeg karjuvad, sest lapsed kisavad, nutavad, nõuavad tähelepanu ja peaks mainima, et neid on klassis 10 või isegi vähem. Sellegi poolest viimane kunsti tund 5 klassiga oli rahulikuma poolne, seal õpetaja rääkis, et talle meeldib vaikus ja rahu :D

Tegin täna kooli kiluvõileibu munaga- need maitsesid kõigile väga ja said otsa esimese 5 minutiga, kui mitte kiiremini... Siin on tundides palju rääkimist, arutlemist, mõtlemist... Ja väga vähe muud... Enamasti on distsipliini loomine...

Koolimaja on reaalselt nii külm, et ma olen nagu jääpurikas seal panin täna mitu riideeset selga aga ikka oli jahe...

Sain täna vähemalt kümme komplimenti õpilastelt, et mul on nii ilusad silmad ja juuksed. Siinsed inimesed on väga mugavad õpetajatel on tavaline riietus dress, dire kannab teksaseid.. Et ma võtsin terve kohvri valesid riideid kaasa :D

Praktika tegemisest pole mul õrna aimugi, sest siin ei ole lihtsalt inglise keele õpetajat ja teises koolis on vaid 2 inglisekeele tundi nädalas ja need ka samal päeval ja kolm klassi on korraga koos oeh...

Käisin pilte tegemast külakesest aga eks siin midagi pole, kitsad tänavad, kaks supermercadot, kirik ja kool. Eesleid ma täna ei näinud need vist olid sisse kuskile viidud suure öökülma eest mille ma Eestist kaasa võtsin.. Siin reeglina öösiti - 5 kraadi pole täna aga oli - 6 ja oli ilmselgelt suur sündmus.

2 comments:

  1. Irv! Nii naljakas postitus! :D:D "Eesleid täna ei näinud" hhaaha, go Ketter! :D

    ReplyDelete