Sunday 20 January 2013

Jälle pidu!

Siin vist nädalas kaks korda vähemalt kellgi pühaku auks pidu... Täna siis oli seda jällegist...
Enne hommikusööki läksime pereemaga pikale jalutuskäigule, see oli päris hea isutekitajaks.. Ilus loodus, jõgi, mäed, istandused jne...
Pärast hommikusööki andsin viimased lihvid proseminari tööle ja lasin lendu, selles ma väga kindel ei ole muidugi kas asi on nõuetepärane.
Siis läksime esmalt emaga baari, koos mu järgmise pere ema ja isaga... See oli väga naljakas, sest baar oli niii täis inimesi, et jube... Jõime väikse õlle ja iga sekundi tagant tulid lapsed mu juurde " Hello teacher! Hello teacher! Uhh, väsitav.... Nagu kohalik kuulsus olen...
Seejärel kõik see 1000 elanikku suundusid kohalikku "kultuurimajja" seal said ühe euro eest pileti, taldriku koos riisi, oranzi kastmega, kikerherne, mitme erineva liha roa, mis oli VÄGA rasvane uh... Siis muidugi selle kõrvale vein, mis tõmbab ka kõige suuremad sokiaugud kinni. Seal oli tegelikult isegi vahva, kohalik muusika.. Eriti vanemad inimesed nautisid end... Siis saime magustoitu - jagati mingied sõõrikulaadseid asju, mis maitses nagu muna ja oleks nagu fritüüris tehtud ja üle tonni suhkruga kallatud, okei see oli hea aga mu kõht on varsti nii suur, et ma ei näe varsti oma varbaid XD
Siis suundusime edasi järgmisesse baari, selles baaris olin eelnevalt käinud Irene, tema sõbrannade ja direktoriga... Seal sain ma jälle hirmkanget kohvi ja siis tulime koju...
Sain üle pika aja issiga rääkida, see oli niii armas ma vist muudkui jutustasin ja jutustasin ja natuke muretsen, et ei küsinud tema kohta midagi aga ta on tubli ja küllap on tal kõik hästi.
Vist saan veebruaris neid endale külla oodata, pöidlad pihku... :) siis nad näevad kui tore pere mul siin on ja kui vahva ja tore ja teistmoodi siin on ... Ja samas saab koduigatsust eemale peletada :)
Pilte ma ei teinud, sest kaamerat mul ei ole ja natuke totter on siin väikses külas Ipadiga ringi eputada...
Hasta luego!

2 comments:

  1. Mis asja, lapsed baaris?:O :D
    Ja seda nalja ma tahan küll näha, et sa juurde võtad:D:D

    ReplyDelete
  2. haha peaks pilti tegema ja saatma jah see oli mingi pyha ja siin tavaline, et lapsed (ka imikud) baaris kaasas ;) need jooksevad ringi ja teevad lollusi :D logish :D

    ReplyDelete