Wednesday 30 January 2013

Müstika!

Täna oli mõnusalt soe ilm ja isegi jooksin ja murgeldasin juba kehalise tunnis lastega kaasa, neile hirmasti meeldib, kui tegelen nendega, mängisime siis minu mänge ja ka õpetaja oli rahul sai natuke puhata rohkem kui tavaliselt.. Sest reeglina on nii jahe olnud, et lihtsalt seisan seal ja vaatan kuidas lapsed karjuvad ja jooksevad...
Mis mind aga üllatas oli see, et täna nägin ära uue inglisekeele õpetaja, kes eile saabus haridusministeeriumi poolt valituna.. OMG ma hoian pead kinni kahe käega...
Ta räägib keelt nii vähe, minimaalselt enamusajast ei saa aru mida ma räägin, tund oli planeerimata, kui kysisin et mis toimub, et kas tal on abi vaja et loen ette ja teeme midagi vastus oli selline- ei need õpilased on nii lollid, et pole mõtet midagi teha ja ütles õpilasele kes ta kõrval oli et eksju! See vastas jah jah! Terve tunni lapsed kirjutasid tahvlilt 5 looma nimetust maha ja värvisid pilti :\
Ma niii lootsin, et saan siin Miras ka tunde anda, et oleks õpetaja, kes oskaks mind hinnata asja vääriliselt... Ja tunni lõpus mainis ta mulle veel, et kui tahan tundi ise teha siis ma ainult teeks et siis ta ei pea nende lastega olema... Mis toimub? Jõhker.. Nagu suht savi võõrastel õpetajatel väikeküla koolide õpilastest, sest neid saadetakse siin valitsuse poolt ja see kui sa kuskile kooli saad on imeline aga vaeva, vastutust kui sellist neil pole... :/ lihtsalt uskumatu!

2 comments:

  1. Vau! Mina sinu asemel hakkaksingi ise tunde neile siis andma, vahel ogi parem, kui keegi sul kõrval ei passi. Teed mänge ja pilte jne... Aga enne pane endale paika, mida sa neile õpetada tahad, selles ehk saab õpetaja oma sõna juurde öelda, et mida vaja neile õpetada on õppekava järgi...
    Igaljuhul edu nupsu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma enne andsingi ise tunde aga nyyd oleks pidanud vaatama seda uut 6petajat aga ma ei taha tema t66d 2ra teha ka et ta saab palka ja mina jooksen lolliks end... no muidugi oleks see hea aga mul on 2 kooli mille vahel jooksen ja tunde annan, m6nikord saaksin seda teha v6i v6tta just yhe klassi kellega rohkem toimetan aga eks t2na on inspektor majas eks n2ha ole kuidas laabub...:) kui praktikaga yhelpool saaksin ka rohkem vastutust v6tta

      Delete