Tuesday 29 January 2013

Cuencasse tulid ka Mira ja Aliaguilla kooli 6petajad, pered, lapsed... jah suur t2htis syndmus ikkagi... k6ik tahavad koguaeg minuga koos olla ja h2stipalju seletada.. aga enamus juttu ma llihsalt ei saa aru ja vaene Irene on nagu elav translator mul k6rval koguaeg.
niisis pikkautos6it m2gedesse.. raisakotkad ja higematvad vaated...
Cuenca on v2ga armas kohake aga siin on k6ik inimesed v2ga v2ga usklikud... see natuke hirmutab mind, sest nad kgouaeg kysivad minu usu kohta ja neile ei meeldi see kohe yldse, et ma kirkus ei k2i ja, et meil igasuguseid pyhakute auks vabu p2evi koolis pole ma tegin nalja, et sellep2rast neil kriis ongi, et neil iga kolmas p2ev kuskilt vaba on mingi pyhaku auks.. siimaani naeravad seda...
kylm oli nahavahel, jalad valutasid, villid on teema LIIGA PALJU JALUTAMIST EI OLE TERVISELE HEA!!!
n2gin 2ra rippuva maja kaljuseinal, suure silla nimed nimed no entiendoooo!
siis mingi pyhakup2ev oli j2llegist ja saime kuhugi erilisse kirikusse, kuhu muidu inimesi ei lasta, VAU! need on siin t6iselt v2gevad ja suursugused... liiga ilus;)
need v6ivad v2iksed kohad olla aga need on t2is ajalugu ja see on lihtsalt liiga p6nev.
siis suundusime suure kambaga s66ma, huh.. pallike olen juba ja veeren siin nagu kakuke... Oh kodu, kus sa oled.. tahan voodit, und!!!

No comments:

Post a Comment