Thursday 10 January 2013

Sisseelamine


Lennusõidud olid pikad ja väsitavad aga lennujaamas ( Valencias ootasid mind tšikad koos lilledega ja läks musitamiseks...

Sõitsime mu juhendaja juurde, kellel oli just cumpleaños ( sünnipäev) tähistama.. Seal oli Kõike ainult Hispaania pärast ja ma naersin seakintsu kapi peal, not normal. Ja ausalt ta ei ela garaašis;)

Pärast seda sõitsime mu uude koju... Esmamulje .. See loss mi casa no no es no .....

 


Siis läksime sisse, musimusi ja väike tuur suures lossis nii tunnike, siis pisikesed olid mulle kingi teinud, sain suure kommikarbi mmm läheb maiustamiseks....

Siis tundisn end väsinuna, pessu ja tuttu, voodis mõtlesin oma pika päeva üle ja üksi toas on päris üksi olla...

Hommikul kuidagi ärgata ei taha, kiiresti riidesse, minipesu ja alla sööma... Aga siiski ma ei saanud saia oliiviõliga laud oli kaetud rikkalikult... Puuviljad muchos differentos tipos...si... Ja saia erinevaid saiamäärdeid, jogurteid, pudingeid, vett joovad nad iga söögi kõrvale...

Söödud, liññasime alla garaazi, mis oli hiiiiglaslik, autosse ja koolipoole ajama, sõit kestis täpselt 30 sekundit kõrvalmaja on kool xD jah ma ei tea mispärast nad autoga kooli käivad :D


Koolis tegid mulle 5 klassi õpilased tuuri, laused, väljendid oli köik pähe õpitud ja igas klassis õpilased tutvustasid end kinkisid mulle lille ja sain musi oeh lörts-lörts kuidagi kahtlane on võōrastele lastele musi teha....

Tuur tehtud läksime pagarisse, koogid tuli ära tuua...sain lõpuks kohvi ja see koogid olid imelised...
Arutasime pärast seda lepingute asju, paberimajandus, haridussüsteemid, ōpilased ükshaaval aläbi, tunniplaani, praktika.

Homme- ülehomme vaatan õpilasi, siis hakkab töö pihta.... Praktika ajal lubati mulle 3 inglisekeelt nädalas  2 tundi 30 km kaugusel ja samal päeval ja  üks siin Miras.

Klassid on siin väikesed ja väga palju klasse on koos, kolm klassi koos ja veel rohkem on erivajadustega õpilasi...

Siis sõidutas irene mind autoga koju  kõige suurema ringiga mis võimalik, paar minutit ja soovis ilusat nädalavahetust, sest rohkem ma teda sel nädalal ei näe ;)

Kodus ootas mind soe toit mis on. TEENIA poolt tehtud, sest madre on busy ta on mingi ninamees telliskiviäris...  Sain teada ka miks ma padret näinud pole-lahutatud.

Söögiks oli riis, lihaleeme nong jamoni ja vorstikestega kõik oli väga rasvane peale salati mis loomulikult oli oliiviõliga läbiimmutatud. Olid jällegist puuviljad, vesi ja jogurt ja jogurtilaadsed asjad... Minu jaoks oli kõike liiga palju...
Ja kui ma endale teed üritasin teha siis see oli nede arust nagu tulnika nägemine te - como? Porque?
Aga tee tegemine käib mikrolaineahjuga sest veekeetjat nende arust leiutatud veel ei ole.. Kuum kliima no nessesito.

Siis palusin tüdrukuid ennast jalutama viia õnneks oli see siis kui küla kaks pisikest supermarcadot kinni olid.. Linna tudvustus oli enamvähem selline siin on muru, siin on maja, siin on jõgi ( loe oja)
Siin on  puu, maja selles majas elab mu sõber Jose, Enrique, Raul... Jne
Siin on väga vähe inimesi ja naabermajas õigemini aias elab kaks eeslit jah eeslit, käisin juba neid paiatamas.

Muy mucho gatos  jõhkralt on siin kasse, nagu meil Eestis lund :D

Nüüd igavlen, muretsen proseminari pärast mida mul tehtud pole ja ei tea mida teha.
Igatsen teid juba!!
Kalli-kalli!

4 comments:

  1. Hiii! Väga vahva! Aga sellessuhtes, et suht karm elu kui aind paar päeva vaadelda saad, aga samas lliiga pikalt vaadelda ka pole mõtet:) Ole tubli, tibu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega siin pole midagi vaadata eks ikka tuleb tegutseda, muidu liiga igav :) aitäh heade soovide eest! Kalli!

      Delete
  2. Noo ma räägin, need koogipoed seal on patupaigad ja toit oli mul väga sarnane:) Sinu jaoks on kindlasti seal liiga palju süüa korraga:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei saa jah aru kuidas nii palju korraga süüa saab, tulen tagasi, siis veeeren :P koogipoes väga midagi polnud mille järgi isu oleks.. Aga vähemalt see on siin...:) ma tavaliselt skipin õhtusöögid, liiga ulme.... Teest piisab sest see on liiga hilja 9 ja pärast 9 ksat

      Delete