Tuesday 29 January 2013

Toledo

Toledo, nagu liiga mystiliselt ilus koht, soovitan soojalt seda kohta kylastada!!!
Missest, et ilm oli nutune ja jalad valutasid juba niigi - see oli seda v22rt.
kaljud, m2ed, imelised vaated... kirikud, keskaegsed hooned...
meelde j2id sellest kohast El Creco muuseum, Don Gijote muuseum, kohalik kallis martsipan, t2idetud kartulid, suur katedraal, kus ma 2 tundi kylmetasin ja klapid pead ajalugu kuulates ringi jalutasin.. UHKE! see oli ausalt liiga lahe, tavaliselt ma suur kirkutekylastaja pole aga niimodi oli see v2ga kift, sain teada selle ajalugu, igast ikoonide asjade t2hendused, v22rtuse... ja see oli mulle kui turistile 8 eurot :S kohalikele pesplatno j6hker r66vimine ikka :D aga see oli seda v22rt ;)
Siis kiskus ilm v2ga nutuseks ja suundusime auto poole, v2ike kohv enne 2ras6itu imelises m2gikohvikus ja s6it Irene vanemate juurde....
Seal ootas mind ees j2lle sugulaste ja tuttavate kylastus, oh jummel kui PALJU neid on....
Aga pere oli tore, s6bralik ja soe... isegi kuri koer oli minu vastu s6bralik, mis oli Irenele ja ta perele suureks yllatuseks, ta pidavat muidu kiskja olema :D aga noh teate ju isegi mind ja koeri;)
Siis enne 66d otsustasime Elile baari kylla minna, v2ike rummikoks ja kohustuslik piltide vaatamine, see siiski v2ike kylake...
tudu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja sel 66sel Irene ytles, et ma nutsin unes... j6hker koduigatsus on juba:) eriti tahaks oma suurt voodit ja kaisut kaissu... ja tahaks kartulisalatit, shasl6kki ja sauna;)
hommikul j2lle teele ja seekord Cuencasse...

No comments:

Post a Comment